9 de març 2012

SETMANA DURA

DILLUNS: 60' rodatge al matí i sèries de 500 al migdia. Total 24 km.
DIMARTS: 75' matí fent 40' a ritme i 50' de rodatge migdia. 26 km.
DIMECRES: 45' rodatge al migdia i 1h30' fent farlecks amb en Jordi Portell al vespre. 27 km.
DIJOUS: 1h30' fent rodatge contralat a 4'/km durant 30'.
DIVENDRES: FESTA
DISSABTE: 30 km
DIUMENGE: 1h de rodatge suau. GASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS....
Cavalls del Vent 2010.

3 de març 2012

SETMANA POSTMITJA MARATÓ, SETMANA FÀCIL ARA COMENÇA...

DILLUNS: 500m natació + 15' sauna
DIMARTS: 20' carrera continua + 10' aigua gelada
DIMECRES: 42' carrera continua
DIJOUS: 12 km migdia + 12 km tarda
DIVENDRES: DESCANS
DISSABTE: 18 km amb farlecks (40')
DIUMENGE: 1h 30'

Mites del MARATÓ


27 de febr. 2012

MITJA MARATÓ DE BARCELONA

KM 10

AMB EN SANTI PARÉ

ARRIBANT

FINAL DE CURSA AMB MEMBRES DE L'EQUIP I AMB L'ENTRENADOR AL MIG.

VIDEO: FINAL DE CURSA. http://www.corriendovoy.com/video.php?id=522&video=37124

26 de febr. 2012

MITJA MARATÓ DE BARCELONA

Avui si, avui he corregut. Després de molts dies sense competir, avui ha tocat i la veritat que he quedat content, llàstima dels 28'' que m'han sobrat per baixar de l'hora vint però content perquè amb el volum de km ha estat molt positiu.
km 5- 18:55
km 10- 18:49
km 15- 19:03
km 20- 19:23
Força correcte llàstima que al final de cursa, del km 17 al 18 he tingut males sensacions hi potser he perdut una mica més del què havia apostat, a la pròxima Marató de Barcelona.

25 de febr. 2012

COM PREPARAR-SE PER UNA MARATÓ PER FABIAN RONCERO

Un crack, no tots els atletes d`'elit baixen de l'hora en la mitja. FABIAN RONCERO.

SETMANA 4. FEBRER.

Setmana de més a menys preparant la mitja marató de Barcelona de diumenge 26 de febrer.

DILLUNS: 1h rodatge matí + 1h rodatge tarda
DIMARTS: 1h15' matí+ 1h10' tarda + massatge
DIMECRES: sauna 15'
DIJOUS: 55' fent 10' de rectes
DIVENDRES: 40'
DISSABTE: 20' amb 5 progressius
DIUMENGE: MITJA MARATÓ DE BARCELONA

SENSACIONS: Les sensacions han estat al revés de l'entrenament, quan més entreno millor em sento i quan menys entreno, pitjors sensacions tinc. Sobretot divendres al vespre que estava destrossat al sofà i no sabia perquè. Sort que el dissabte al matí només de llevar-me he anat a fer 20' amb algun progressiu i les cames sembla que estiguin molt millor. Aquesta setmana el dijous i divendres he fet dues banyeres de gel que per les cames els hi haurà anat fenomenal.
Ara sí, demà un bon test per veure com estem.

21 de febr. 2012

MARATÓ (el mur)

Interessant vídeo de com afecta el mur de la marató, res a veure amb cap altre prova que he participat. Les Ultres són diferents. La Marató és la Marató.
Continuen els entrenaments:
DIUMENGE: 30' de rodatge + 30' de pujades + 10' suau
DILLUNS: 13 km matí + 11 km tarda
DIMARTS: 16 km matí (rodatge) + 13 km fent sèries + MASSATGE
DIMECRES: 15' de sauna + 20' estiraments
Demà tornem però suau pensant ja amb la cursa de diumenge: MITJA MARATÓ DE BARCELONA.