26 de gen. 2013

MANLLEU-BELLMUNT-MANLLEU

Feia dies que no disfrutava corrent. Vaig disfrutar com mai. Era una sortida que em feia molt de respecte. Aquest any no tinc quilòmetres a les cames i em pensava que a partir de la segona hora el meu rendiment decauria i molt. Però no, em vaig trobar en tot moment força bé. Sobretot quan en una pujada et penses que encara falta un pilot i ja et gairebé a dalt. La nit et sorprèn d'aquesta manera. Aquesta dossificació em va permetre anar molt bé tota l'hora.

RECORREGUT

Què he menjat ABANS, DURANT i DESPRÉS?
1h abans de l'entrenament 50 cl Energy Drink (226ers)
50' d'entrenament, abans de fer la pujada a Bellmunt, un dàtil amb pernil salat.
2h10' d'entrenament, dins el poble de Sant Pere, segon dàtil amb pernil salat.
Durant tot l'entrenament he begut 66 cl d'Energy Drink (226ERS)
Al finalitzar l'entrenament un batut de 25 cl de Recovery Drink (226ERS) + una Voll-Damm
Tots els productes 226ers de FARMÀCIA BESORA

Ahir la sabatilla escollida va ser la NIKE PEGASUS 28;