29 de gen. 2010

DIVENDRES 29.1

Demà Santa Abril i Santa Martina. Demà jornada de portes obertes a l'escola Sagrats Cors de Torelló d'11 a 1. Amb un dia tan ocupat haurem de trobar una estona per poder sortir a córrer una estona. Sortiré segurament pel parc del Ter de Manlleu pels volts de les 0 del matí a fer unes quantes voltes. Entrenament psicològic.
Avui jornada de rodatge des de Torelló cap a Manlleu per camí de terra combinat amb pedra. Ha estat una jornada light fent 60' a ritme progressiu i les sensacions han estat força bones. Un cop acabat l'entrenament sessió de jacuzzi amb estiraments.









28 de gen. 2010

DIJOUS 28.1

Jornada de carrera continua fent una petita progressió. He fet voltes al camp de futbol i les pistes d'atletisme de Torelló començant la meva sèrie de carrera contínua d'11 km fent els dos primers km a 4'18'', del 2 al 4 a 4'13'', del 4 al 6 a 4'09'', del 6 al 8 a 4'06'', del 8 al 10 a 4'07'' i ´l'úlitm km a 4'07''. Bones sensacions tot i tenir les cames força carregades del treball de força d'ahir. El punt central de l'entrenament d'avui me l'he maracat a nivell de pulsacions.He anat pujant però mai sense passar de les 170 ppm.
  • 0 - 2km a 151 ppm
  • 2 - 4km a 157 ppm
  • 4 - 6km a 162 ppm
  • 6 - 8km a 166 ppm
  • 8 - 10km a 167 ppm
  • km 11 a 169 ppm

by David Vendrell

27 de gen. 2010

DIMECRES 27.1

Treball de força, pujades més peses.
10' escalfament
11 x 40'' de pujades recuperant la baixada
750 metres de tranfarència al final
Peses de cames: isquios, quàdriceps i bessons + cinturó rus
1000 metres a 3'30'' a la cinta
5' de tornada a la calma, també a la cinta

Molt bones sensacions però en aquests moments força cansat. Demà com diu el tòpic, toca més i més. Ahir vaig tenir la mala notícia que el half ironman de Monaco aquest any canvia de franquíssia Ironman cap a  Tristar, degut aquesta incidència aquesta nova franquíssia vol que el triatló de Monaco sigui més accessible per la gent i han triat: 1 km swim - 100 km bike - 10 km run. La pregunta és: val la pena anar fins el principat per fer això? NO


26 de gen. 2010

DIMARTS 25.1

Cada dia anem sumant i sumant. Cada dia anem a més. Aquestes són les frases celebres que penso quan estem preparant la Marató de París. Aquesta vegada la por a la derrota no és tan gran com les tres maratons passades però el repte segur que és igual de gran. La marató per mi simbolitza una victòria personal. Els que heu aconseguit aquesta fita o d'altres, sabeu què és creuar la línia d'arribada i dir-te a tu mateix ben alt, SIIIIIIIIIIII, cridant com un boig. És una alegria tan gran que costa per imaginar per certes persones. És com per un violinista aconseguir tocar una cançó perfecte del gran mestre Shostakovich.
Avui l'entrenament ha consistit en fer 10 km a diferents ritme: un km ràpid i un altre de més lent. La cosa ha anat de la següent manera:
km1. 4'05'' -km2. 4'33' - km3. 4'03'' - km4. 4'31'' - km5. 3'58'' - km6. 4'41'' - km7. 4'01'' - km8. 4'43'' - km9. 3'47'' - km10. 4'41''. Abans he escalfat 2k i després dels 10 km a ritme he fet una sessió de 10' de bicicleta molt suau.

TEMPS: 1h 05'
PULSACIONS MITJANES: 153 ppm
CALORIES CONSUMIDES: 836 kcal

25 de gen. 2010

DILLUNS 25.1

Amb els nens de sisè hem començat un torneig de bàdminton, de moment estan jugant molt i molt bé, ja estem a semifinals, tan amb els nens com les nenes, els dos estan suant de valent. També he aprofitat per fer un partidet de "paxanga" amb en Ruben, el meu alumne de pràctiques de la UVic. Hem disfrutat de valent tan els nens mirant com jugàvem com jo, jugant.



Avui he fet 70' de cinta a una velocitat suau després de l'esforç d'ahir. La mala sort de la jornada ha estat la pluja al migdia que ha fet que prengués aquesta decisió de fer la sessió indoor. He tingut sensacions força bones tot i que tinc les cames força carregades.

TEMPS: 70'
PULSACIONS MITJANES: 140 ppm
CALORIES CONSUMIDES: 821 kcal

24 de gen. 2010

DIUMENGE 24.1

Jornada de fer km donant voltes a Manlleu al passeig del Ter. Comencem fent la primera volta, aproximadament 4 km a 5' el km, seguidament ha començat l'entrenament, 20 km progressius arribant a una mitjana de 4'23'' el km, per acabar l'entrenament, 2 km fent jogging molt suau per relaxar cames. En tot moment ens ha acompanyat una fina pluja que ens ha fet gaudir del córrer. Bones sensacions, tot i que, aquesta setmana començo a notar la pujada de km. Demà toca més i més. Sort que estic força motivat per seguir entrenant.

Cada dia perdo més cabells!!!! Mira com estic ja.
Però segueixo a tope!!!!!!

22 de gen. 2010

DIVENDRES 22.1



Avui a la tarda jornada de relax a Barcelona capital. Jornada de relax a Mailuna, carrer Valldoncella 48, prop de plaça Universitat. Massatge relaxant a tot el cos amb diferents olis. Abans del massatge copa de cava amb unes trufes. Massatge de costat amb l'Anna i per acabar un sopar amb parella que feia dies que no ho podíem fer.
A nivell d'entrenaments i gaudint del solet del migdia. Després de la jornada festiva d'ahir avui durant l'entrenament he tingut motl bones sensacions, sobretot durant les dues sèries que he fet de 5 km. Durant la primera he anat molt bé guardant forces per la segona. A la segona unes sensacions diferents a la primera, ha estat més dura però al final més agradable fent un últim quilòmetre força ràpid i sortint una bona mitjana.

Avui:
- 10' escalfament
- 2 x 5 km     1. 4'04'' 2. 3'58'' recuperant 4'
- 10' suau per herba