18 de nov. 2010

KILIAN JORNET A TORELLÓ

Aquesta setmana ja he treballat una mica més que l'altre:
DILLUNS: 45' EL·LÍPTICA
DIMARTS:FESTA
DIMECRES: 45' RUN+ 30'PESES
DIJOUS:15' ESCALFAMENT+ 20X 1RÀPIDX1LENT+ 20' TORNADA A LA CALMA
DIVENDRES: FESTA

DISSABTE si el temps ho permet: Balenyà, carretera fins a St. Quirze, St. Llorenç, Castellar, Barberà, Cerdanyola, Tibidabo, Carrer Balmes, Otto, Pl. Catalunya, Rambles, Fòrum, Riu Besos, Montcada

Kilian Jornet i el seu equip Salomon van presentar ahir a Torelló una pel·lícula titulada Kilian Quest. Bona presentació i molt públic. Per sort hi vaig poder ser.

16 de nov. 2010

VOLCÀ EN ERUPCIÓ

Experiment d'un volcà pels alumnes de cinquè de l'escola Sagrats Cors de Torelló.

FASE 1

FASE 2

FASE 3

FASE 4

VIDEO EDUCATIU, CLASSE DE CASTELLÀ, DIA 10/11



L'altre dia a classe de castellà hi havia un apartat de curiositats. Els vaig posar aquest vídeo i tots van estar molt atents. Val la pena utilitzar els vídeos per fer més amenes les classes.

IMATGE, DIBUIX i FOTOGRAFIA, TOT EN FORMAT DIGITAL


Dibuix simètric
Títol: nit amb bombolles grogues

Dibuix digital
Títol: Mar



FOTOGRAFIA DIGITAL
REPORTATGE D'UN EXPERIMENT

Els alumnes de cinquè han realitzat un experiment d'un volcà. Han fet una construcció d'un con, formanant una muntanya. A dins han col·locat una ampolla de 20 cl. Posteriorment han barrejat dins l'ampolla bicarbonat, pebre vermell, sabó líquid i vinagre. Aquí teniu el resultat, una imatge val més que mil paraules.


14 de nov. 2010

B/SS

Gran cursa, molta gent, mal temps, molta aigua però content del resultat. No sabia com estaria a nivell físic i la veritat és que m'ha sobtat acabar tant ràpid com he acabat. Primer deu mil lent, gairebé en 42' i el següent amb 39'. Hem començat la cursa amb en Xevi Ibañez i el meu germà. El perfil de la cursa vé donat per dues pujades duretes els km 8 i el 16. Hem començat a un ritme molt còmode, 4'20'' els primers km però mica en mica hem anat a més i en Xevi ens ha deixat durant la primera pujada. Ens ha tret uns 20 metres que els hi hem recuperat amb en Raül. A dalt, trencacames durant uns 2 km on m'he hagut de parar a fer una parada tècnica per mal de panxa. Després he fet un fartlek d'uns 3 minuts a rebentar per atrapar el meu germà i en Xevi. Fem la baixada i en Xevi es queda una mica, em sento molt fort i tiro fins no poder. Arribo a la última pujada força bé però el meu germà em treu uns 10 metres que no els hi he pogut recuperar. Els últims km m'he trobat bé però lent. Crec que és normal que estigui així. Intentaré aguantar fins a la mitja marató de Mataró. Després agafaré uns dies de vacances esportives.  Cal destacar també la gran marca del meu pare. A punt de fer 60 anys ha fet 1h 34'. Felicitats.

TEMPS: 1h 20'59''
DISTÀNCIA: 20 km
Dos quarts de vuit del matí i el cel es comença a tapar.

13 de nov. 2010

LA BEHOBIA


A punt....

 



11 de nov. 2010

PRÈVIA A LA BEHOBIA

Setmana molt suau d'entrenament:
  • DILLUNS: 45' d'el-líptica
  • DIMARTS: 1h 05' córrer circuit herba
  • DIMECRES: 1500 natació + 45' córrer St. Hipòlit
  • DIJOUS: descans
  • DIVENDRES: ´+ descans
  • DISSABTE: 20' córrer amb 5 o 6 arrencades
  • DIUMENGE: BEHOBIA-DONOSTI 20 KM pur asfalt però gran ambient