3 de nov. 2011


A Torelló ha plogut tot el matí. Els meus alumnes han hagut de fer el patí a dins a la classe jugant a jocs de taula perquè tot estava gairebé inundat. Ha plogut molt però la pista d'atletisme de Torelló, tenim la sort de tenir entartanats els carrils 7 i 8, ens permet córrer en dies que ha plogut molt. Aquest dos carrils sempre estan sense aigua i et permeten entrenar igual. Per sort, a la una i deu ha parat de ploure i hem fet tot l'entrenament sense mollar-nos per dalt però una mica per baix. Quina sort.
Avui ha tocat canvis de ritme a les pistes de Torelló  15´, 10´, 10´ recuperant 1' entre cada sèrie. El meu Garmin ha marcat una cosa i el de l'Èric una altra. En definitva, farem servir el de l'Èric, els primers 15' li  han sortit a 4'09'' i a mi 3'53'', els segons 10' l'Èric a 4' i jo a 3'45'' i l'úlitm 10, a 3'47'' i jo a 3'33''. Qui té la raó, el seu o el meu. En fi que el meu alumne ja està a la meva alçada. És fàcil entrenar un alumne així. Motivat, no té mai un no, obedient al màxim. Què més dir, el seu nom artístic és Triatló FisioRutpujol per mi és l'Èric. Un plaer gaudir de l'entrenament d'avui al seu costat, entre els dos ens apretem i alhora disfrutem patint. Simplement genial.