21 de set. 2011

NOU REPTE PER LA SEGÜENT TEMPORADA

Tinc un nou repte per la següent temporada i no és esportiu. Una persona m'ha dipositat la seva confiança perquè entre els dos dissenyem una temporada en la qual pugui disfrutar al màxim i podem donar profit a tot el seu potencial. Fa relativament pocs anys que està introduït en aquest esport però amb l'experiència que ha aconseguit en aquestes últimes temporades i sobretot la motivació que mostra quan parla hem d'aconseguir economitzar entrenaments i esforç i poder fer alguns retocs que ens portin a una millora. Quantitat quan toca i qualitat quan toca. De vegades per més s'aconsegueix menys i per menys s'aconsegueix més. Jo en sóc un testimoni, quan més entrenava pitjor competia i quan menys entreno millor competeixo i rendeixo. Espero que ho pugui aplicar amb el meu nou company d'entrenament a nivell de preparació. La veritat que hi he pensat quan he sortit a fer 1h 30' amb bici amb en Jordi Padrós, participant del Half Triatló Berga. Ja queda menys. Ja en tinc ganes. Ja és aquí. Per fi, ja... 


4 comentaris:

Unknown ha dit...

pués ánimo y con toda la ilusión del mundo,a por elo!!!!

ENRIC ROTA MUNDÓ ha dit...

gràcies màquina

Anònim ha dit...

Aprofita la experiencia que et donara aquest gran "alumne" !!!!! i tens tota la rao.. jo sovint em pregunto, perque la gent entrena tant ???? i a mes obtenen resultats mediocres.... en fi

Sergi (colega del eric...)

ENRIC ROTA MUNDÓ ha dit...

m'agrada el missatge Sergi,ja anirem veient la progressió, esperem que sigui així, sinó ja li he dit, cosa al cul i vinga, d'il·lusió em vaig sobrat.