Acabant el novembre. Acabant el trimestre. Acabant la tempordada atlètica. Cansat però molt satisfet de tot.
Avui 1200 metres nedant, 45' de peses amb el meu germà fent circuit de cames i 30' de córrer amb l'Anna. Bon dia esportiu. Avui m'he donat compte que gust és entrenar al migdia. Quin fred feia al vespre. Déu ni do.
5 de desembre: mitja marató de Mataró
24 de nov. 2010
22 de nov. 2010
NOMÉS PER EN KILIAN
Avui han tocat 2000 metres de natació per descarregar cames després d'un cap de setmana força carregat. Demà tornem a la càrrega.
21 de nov. 2010
DIUMENGE 21.11
Després de BTT d'ahir, avui ha tocat jornada atlètica amb família. Primer he fet 20' amb l'Anna d'escalfament i posteriorment amb el meu pare hem fet 1h02' pe l'anella verda de Vic. Bones sensacions i ben acompanyat.
20 de nov. 2010
HOSTALETS-BARCELONA-MONTCADA
19 de nov. 2010
Subscriure's a:
Missatges (Atom)

