13 de març 2010

DISSABTE 13.3

SAGRADA FAMÍLIA KM 16-17
GASSSSSSSSSSSS!!!!

12 de març 2010

DIVENDRES 12.3

Avui la meva filla ha començat a caminar sola per primera vegada, ha encadenat una sèrie de passes tota sola. Després de molt dies, avui ha fet aquest salt tan important a la seva vida.
Diumenge dia 14 de març 4art Cros Escolar de Folgueroles. A partir de les 11 del migdia. Obsequi per tots els participants. Cloenda i entrega de premis de la 1ª Lliga Comarcal de Cros.
Avui l'entrenament ha estat indoor, ha estat més que un entrenament físic, un entrenament mental. He fet dotze quilòmetres fàcilsa la màquina de la cinta. Aquesta setmana m'he notat les cames força pesades degut a l'entrenament del diumenge. Espero que hagi recuperat bé ja que diumenge toquen 20 quilòmetres, en aquest cas, serà pel costat de la C-17, el tram que va de Vic a Tona i tornar. Si algú vol venir, hem quedat amb en Xevi Ibañez, el diumenge a les 8 del matí al Fitness Vic.

TEMPS: 66'
DISTÀNCIA: 12 km
PULSACIONS MITJANES: 136 ppm
CALORIES CONSUMIDES : 994 kcal

Avui m'he comprat el llibre, Jugando con el corazón de Xesco Espar. El llibre de l'Arcadi Alibés, Córrer per ser feliç, és un bon llibre on explica les seves vivències personals al llarg de la seva vida esportiva. Per cert, molt recomenable.

11 de març 2010

DIJOUS 11.3

Treball de fartleks.
15' escalfament
10 x 2 ràpid + 1' lent
10' de tornada a la calma

TEMPS: 55'
PULSACIONS MITJANES: 151 ppm
CALORIES CONSUMIDES: 828 kcal
RECORREGUT: força pla però ab alguna pujada i baixada
SENSACIONS: una mica de cansament

10 de març 2010

DIMECRES 10.3

Jornada indoor al gimnàs de la piscina coberta de Torelló. Avui rodatge a ritme alegre. Ha tocat, 2km d'escalfament, 4 km a 4'20'', 1 km a 4'07'', 1 km a 4', 1 km a 4'07'', 1 km a 4'20'', 1 km a 4'30'', 1 km a 4'40'' i 2 km de tornada a la calma.

TEMPS: 1h 08'
PULSACIONS MITJANES: 159 ppm
CALORIES CONSUMIDES: 1301 kcal
DISTÀNCIA: 14 km

S'ACOSTA...31 dies 11 hores

8 de març 2010

DILLUNS 8.3

Jornada de descans actiu fent 6 km a ritme molt fàcil per tal de recuperar-me després dels 30 km d'ahir. He fet aquest km amb la cinta que té el meu sogre. Bones sensacions tot i tenir les cames una mica carregades. A Muntanyola es veu que ha nevat una mica i sinó mireu això: http://galopaquegalopa.blogspot.com/. Les dones no us distreieu i mireu que maca que és la neu. Bones fotografies, que gran que ets David.
A la tarda sortida amb bici a fer una mica l'animal i després he tret els esquís per anar a comprar pel poble. Una bona suada i una estona divertida. Tampoc és tan dolent que nevi algun dia a l'any.


MARATÓ BARCELONA

KM 27
ENRIC ROTA I JORDI POU (3h05')

7 de març 2010

DIUMENGE 7.3

MARATÓ DE BARCELONA

TEST DE 30 KM
TEMPS: 2h 13'
RITME: 4'20'' KM
PULSACIONS MITJANES: 159 ppm
SENSACIONS: Molt bones. M'he trobat còmode rodant aquest ritme. A nivell d'alimentació molt bé. Tres gels SQUEEZY GEL 25gr. Ingesta de cada gel al km 8, 16 i 24.
ENTRENAMENT: He acompanyat en Jordi Pou que ha fet una gran marca 3h05'07''. He corregut amb les Nike Skylon 11. Sabatilla sensacional per carrera. Cal destacar el debut de Jordi Illamola "keny" amb un temps sensacional 3h21'30''. Felicitats campions!!!!!!