2 de maig 2010

DISSABTE 1.5

Dia D. Sortida a les dues del migdia. Bon temps. Dia ennuvolat i bona temperatura. Tot el matí ha ameneçat amb fer una tempesta però s'ha aguantat. Gairebé una hora abans de la cursa ens anem a posar a la línia de sortida. Ocupem una zona força avançada. Cal dir que l'organització sempre guarda els 100 primeres llocs de l'any passat sortint per davant de la resta del grup. Els 7 primers km són neutralitzats i la gent està molt nerviosa. Constantment reps cops per tot arreu. A partir del km 7 arriba la primera pujadeta on la gent es queda una mica i nosaltres anem avançant. Ens endinsem ja dins el desert del Monegros on hi ha molta pols i poca visibilitat, el ritme de cursa continua essent molt alt. Arribem el primer avituallament, la gent para a carregar una mica d'aigua i res més. Jo aprofito per menjar i beure tranquil·lament. Encara queden molts quilòmetres. Seguim la carrera i el segon tram em poso a tirar d'un grup de trenta persones, vaig força quilòmetres i un noi em va rellevant esporàdicament, en un d'aquests moments, pico amb un pedra. Mica en mica la roda em perd força aire i ho noto a nivell de ritme. Segon avituallmanet, km 58. Un mecànic m'aprofita per inflar la roda i portant tubeless opto per no canviar. La segona meitat de carrera ha estat més dura però en tot moment m'he trobat molt bé a nivell muscular. Només he tingut petites molèsties a l'esquena. Arribem força bé. Només dir que en pocs quilòmetres acumulats a les cames és força dificil seguir un ritme alt. Encara ens falta força entrenament de bici però les sensacions són bones.

TEMPS: 4H 47'
DISTÀNCIA: 112 KM
MITJANA: 24 km/h