12 d’abr. 2010

DILLUNS 12.4

MARATÓ DE PARÍS
Imatge de la marató de París, una dissabte i l'altre diumenge. Anem per feina, sensacions de la marató. Faré un petit comentari a nivell de sensacions.
INICI fins km 10: molt bones sensacions i molt còmode amb el ritme escollit que va ser de 4:15
km 10 al km 20: segueixen les bones sensacions tot i tenir l'isquio esquerra amb petites molèsties.
km20 al km 30: al km 22, punxada al bessó esquerra, em prenc un Infisport i per efecte Placevo sembla que el dolor em passa una mica. També faig la passa més curta per no forçar tant.
km 30 al km 40: cursa a nivell mental, començo anar molt tocat a nivell físic a partir del km 34, a nivell mental em sento molt fort i aguanto un ritme còmode. Sobrepasso el 4:30.
km 40 al km 42.195: entrada triomfant a l'arribada i molt content del temps.
A la pròxima a veure si puc baixar de les 3 hores.
Un somni una il·lusió.



Dissabte a la recollida del dorsal: 3141
Imatge de l'edició de 2009 de la sortida de "Avenue des Champs-Élysées "



Un cop acabada la marató de París amb l'arc de Triomf darrera meu i la medalla de la marató de PARÍS.

5 comentaris:

cajuanuix ha dit...

Felicitats!! Fa temps que segueixo el teu blog i has tingut la recompensa als entrenaments tant metòdics que veig que fas, ara a baixar de les 3h!

david ha dit...

bona Enric !, felicitats.
Aquesta l'havies preparat a consciència i a la pròxima... a baixar de 3 hores nanu!

fins aviat.

david ha dit...

PER CERT, QUÈ ÉS UN "INFISPORT" ???

ENRIC ROTA MUNDÓ ha dit...

ei moltes gràcies pel suport, ara em toca agafar una mica de bici que sinó em passaran per sobre, ara setmaneta de relax, però sempre amb el bloc

ENRIC ROTA MUNDÓ ha dit...

diu així: "RECUPERANTE ENERGÉTICO INSTANTÁNEO. Con taurina, glutamina, vitaminas antioxidantes y sales minerales.
PROTECCIÓN CONTRA LOS EFECTOS DEL ÁCIDO LÁCTICO Y LOS RADICALES LIBRES CON EFECTO ENERGÉTICO, LIPOLÍTICO Y ESTIMULANTE".