15 de set. 2009

DIMARTS 15.09

Per fi ja tenim un altre repte, amb en Xevi ja estem apuntats a la Marató de París que es disputarà el proper 11 d'abril de 2010.
L'entrenament d'avui ha estat peculiar. Toca el timbre a la una, marxo pitant del cole cap a buscar el cotxe, marxo en direcció Sant Pere de Torelló, molt cua. Arribo al cementiri de Sant Pere a un quart de dues, descarrego la bici, em vesteixo i començo a pedalar, la bici no em va bé, la cadena no acaba d'anar ben ajustada i fa fressa, pujo i pujo i arribo a dalt de Bellmunt amb 33'. M'he trobat bé a la pujada, llàstima de la bici. Un cop a dalt fa un fred que mata, sort que porto un paravent que m'ajudarà en no passar fred a la baixada. Finalment, després de deu minuts arribo a baix, gelat. Carrego la bici. Marxo pitant cap a la piscina de Torelló. Un cop allà, agafo la motxilla i em dutxo d'una esgarrapada. Ja són les dues i vint. Em desplaço cap a Rocaprevera on dino de forma ràpida i poc digestiva. Quan falten vuit minuts per les tres arribo a escola i encara tinc temps de fer un tallat. Sona el timbre i s'acaba el meu migdia. Tornem a fer classe.

TEMPS: 43'54''
PULSACIONS MITJANES: 152
CALORIES CONSUMIDES: 586
DESNIVELL +: 585 m